fika ftw

2011-03-05 ♥ 10:22:15 | Kategori >> Mat & bak & sånt | KOMMENTARER (1)

Det är alldeles fantastiskt många fikabilder på bloggarna. Det är en företeelse som ofta får kritik. Meningslöst, tråkigt, konstigt, opersonligt. Jag håller inte med. Jag älskar att titta på alla de där fina bilderna, och ens fikavanor säger en del om personen, tycker jag.

Här är några av mina bilder i det temat som gör mig extra glad:

Min sambos mastiga fika en vinterdag på Lida.


Godis på julbordet som vi åt samma kväll som vi förlovade oss.


Frukostbuffé på romantiskt hotell.



Kaffe på maten hos mina föräldrar.


Kokkaffe en söndag hemma hos oss.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker fika bilder oftast är mysigt att se på!

2011-03-05 @ 11:06:36
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0