en frukostbricka

2011-03-03 ♥ 07:56:26 | Kategori >> Mat & bak & sånt | KOMMENTARER (1)

Jag tog ledigt idag. Jag struntade i föreläsningen och stannade hemma. Det blev precis så som jag trodde att det skulle bli, att jag försakar skolan eftersom jag jobbar så mycket. När jag kysst min man farväl så fortsatte jag frukostätandet i vardagsrummet framför Gomorron Sverige, där jag sitter nu.

Blåbärsslemmet på tallriken är turkisk yoghurt och blåbär. Det är gott. Jag har bunkrat upp med frysta blåbär i frysen som jag lägger på en tallrik i kylen på kvällen, så de får tina långsamt och nästan känns färska på morgonen.

Morgonkaffet är också makalöst gott, det tröttnar man inte på.



Kommentarer
Postat av: irmelin

fina frukostbilder

2011-03-03 @ 09:54:46

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0