sommarnatt.

2010-09-14 ♥ 22:28:07 | Kategori >> Tankar & diskussioner | KOMMENTARER (2)

Jag sög in den sista sommaren i Augusti trodde jag då.

En sommarnatt på Rörö, efter att vi sett solnedgången över havet.

Men vi fick ytterligare en sensommarvarm dag nu i helgen,

i Almedalen på Gotland samma dag som vi åkte hem.

Vi låg där i gräset tillsammans med några vänner,

bland annat de nygifta.

 

Men nu är det nog slut.

Nu är det höst.

Separationsångest av värsta sorten! Ett år kvar till sommar!

 

Ett år! Det är så otroligt lång tid,

grät jag alltid när det var dags att åka hem från Rörö

när jag var liten.

 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man tänker efter så är det bara 8-9 månader tills sommarvärmen kommer tilbaka :)

2010-09-14 @ 23:36:47
Postat av: maja

eller så drar man någonstans i vinter baby!

2010-09-15 @ 08:31:07
URL: http://majahelin.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0