säg som det är.

2010-09-16 ♥ 22:43:05 | Kategori >> Tankar & diskussioner | KOMMENTARER (0)

Varför kan han inte bara säga som det är? Varför inte bara säga att jag hatar invandrare? Hans väljare gör ju redan det, så han lär ju inte ens få färre röster.

Det känns ju väldigt viktigt med att parti som har som bästa argument att det serveras mindre griskött på dagis och att vissa skolor inte får ha avslutningar i kyrkan. Seriöst, det är icke-problem som han tar till när han krävs på konkreta bevis på att invandringen är farlig.

Herregud. Vad farligt. Mina framtida barn kanske inte får fläskkorv i matsalen.

Jag motsätter mig starkt att mina framtida barn ska få en religionsbunden avslutning i skolan. Håll gärna till i kyrkan, men skippa pratet om Gud. Det här är min åsikt, som delas av många etniskt svenska. Det är inte muslimer som har fört det på tal direkt! Det är ju skrattretande.

Och som sagt. Det är knappast frågor att gå till val på.

Men vad hjälper det att det är antiintellektuella argument
, vad hjälper det att de är genomskinliga och idiotiska? Det finns många dumma, inskränkta och äckliga människor i det här landet, och de har också rösträtt.

Om du, som jag, blir upprörd över att det finns personer som är dumma nog att rösta på SD så kan du gå in på deras facebook-grupp och titta på medlemmarna. Då förstår du att de inte är något vidare hot. Det är ett gäng white-trash som har så mycket mindervärdeskomplex att de inte vet vart de ska ta vägen, så de skyller på invandrarna....

(Och om du är en av dem som påstår att du inte är rasist bara för att du röstar på SD så kan du ju betrakta dig som rejält grundlurad, för är du inte det har du inget att hämta ur det partiet)






Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0