vi skulle klara vad som helst

2010-10-21 ♥ 14:35:09 | Kategori >> Tankar & diskussioner | KOMMENTARER (1)

Det är så sorgligt när folk gör slut. När man ser på facebook att förlovningar har brutits, förhållanden av avslutats och bittra statusuppdateringar vittnar om hemska uppbrott. Jag blir illa till mods. Inget är så hemskt som att förlora någon, och inget är så hemskt som att frivilligt avsluta något som en gång var det finaste som fanns.

Blondinbella och Nils har gått skilda vägar. Därav mina tankar åt det hållet. Att göra slut är hemskt. Det kan inte vara kul i strålkastarljuset.

Det är så underligt med kärlek. Att den kan sina. Att tiden kan släcka sådant som en gång brann okontrollerat. Men tiden kan ju också ha motsatt effekt förstås. Och det är fantastiskt.


Jag är så glad över min stora kärlek!



Kommentarer
Postat av: Tildaf

Hehe, jag brukar alltid skratta när min sambo kallar mig för "Min stora kärlek" för jag tänker på http://cdon.se/film/min_stora_k%C3%A4rlek-150710 , vilket såklart blir extra roligt eftersom jag är rundare än min lilla man.

Jag har förresten svarat på din kommentar i min blogg, jag brukar göra så, så du vet även i framtiden ifall du skulle ha anledning att kommentera igen ;)

2010-10-21 @ 19:52:59
URL: http://tildaf.wordpress.com

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0