äggsallad

2010-11-07 ♥ 22:46:42 | Kategori >> Mat & bak & sånt | KOMMENTARER (2)

Om man inte orkar laga middag i sin ensamhet så kan man kasta ihop lite sallad, tomat, ägg och brieost. Mycket gott, fräscht och enkelt att "laga".

Någon kommenterade och frågade om jag aldrig lagade mat,
eftersom mina måltider har verkat lite tråkiga när jag äter rån och makrill i tomatsås typ... Men sanningen är att jag är väldigt intresserad av matlagning och tycker det är roligt, men tråkiga vardagskvällar när min sambo jobbar så är jag inspirationslös. Och jag bloggar nästan bara sådana kvällar, för när han är hemma så är jag upptagen med att hångla! Sådeså.



Kommentarer
Postat av: fanny

Det är ju trist att laga mat till sig själv. Man vill ju ha beröm också!

2010-11-09 @ 19:15:49
URL: http://arsinoe.se
Postat av: kajsa

åh, det där ser ju jättegott ut :)

2010-11-13 @ 19:53:46
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0