spelkväll med mäktigaste kakan

2010-12-27 ♥ 11:02:28 | Kategori >> Mat & bak & sånt | KOMMENTARER (0)

Igår spelade vi smallworld. Det är ett väldigt roligt spel faktiskt, trots att jag kom näst sist.

Vi åt en tårta som jag gjorde. Jag hade tänkt att baka den till min sambos födelsedag men det blev inte av tyvärr. Den var galet god.

Jag tänkte så här: Om man tar tre saker som är fantastiskt goda och blandar dem, så borde det bli vansinnigt gott. Så tårtan är en kladdkaka i botten, sedan smörkola som hälls ovanpå i formen med avtagbar kant som kladdkakan bakats i. När kolan stelnat brer man på chokladfrosting.

Väldigt mäktig, och otroligt god. Framförallt om man älskar choklad...



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0