virka virka liten kaka

2013-04-24 ♥ 21:38:02 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

 
 
 
 
Först köpte jag garn och virknål. Sen kom jag på att jag inte kunde virka...
 
Hur lärde man sig saker innan internet fanns? Jag försökte läsa i en bok om det, som jag fått från min mormor. Men det var ju jättesvårt. Så jag kollade på youtube istället. Inte för att jag har blivit så bra än, men jag har i vilket fall lyckats åstakomma en liten prinsessbakelse och en muffins. Jag vill virka massa leksaksmat till min unge nu!
 
.
 
I lördags drack jag rosé och virkade i vårvädret. Inte helt fel.
 
 
Min första prinsessbakelse. Inte den sista dock.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0