långhelg.

2012-05-21 ♥ 20:09:01 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

I söndags avslutade vi långhelgen med att åka till Trosa tillsammans med ett härligt gäng. Vi hälsade på några kompisar till sambons familj som sedan 34 år tillbaka hyr grindstugorna vid Tureholms slott.

 

Bebis gungade i hängmattan med sin faster.

 

Det var verkligen en lantlig idyll.

 

Det var sommarvärme, och vi njöt av sambons mammas fantastiska jordgubbstårta på havrebotten. Vet inte om jag vill lära mig receptet, för den är så magiskt god att jag kommer "äta sönder" den om jag får fri tillgång. Bättre att bara kunna äta ibland, så tröttnar man aldrig.

 

Innan vi åkte hem så gick vi lite inne i staden och avslutade med kaffe på ett fik.




Kommentarer
Postat av: Josefin

Älskar att på första bilden med hängmattan är nästan allt randigt i regnbågens alla färger!

2012-05-21 @ 22:16:51

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0