inte den roligaste födelsedagen.

2012-08-18 ♥ 18:42:54 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Efter förlossningen så fick jag livmoderinfektion. Det var vidrigt. Hög feber, totalt utmattad, jättesjuk. Och nyförlöst.
 
Infektionen gick inte över. Jag åt en massa doser olika antibiotika, men den gav inte med sig. På min födelsedag hade jag känt mig lite bättre efter några dagar med en ny slags kombination av antibiotika. Jag tänkte att nu var jag nog frisk. Sen fick jag plötsligt hög feber igen och åkte genast till gyn-akuten. Tänkte att nu blir jag väl hemskickad med ett nytt recept, och karusellen börjar om. Så blev det inte.
 
 
Jag blev inlagd.
Jag var väldigt, väldigt ledsen. Tänkte att det aldrig skulle gå över, jag blev ju aldrig frisk.
 
Jag ville ju bara gosa med min bebis.
 
Men efter två dagar på sjukhus och en till 10-dagarsdos med antibiotika så blev jag frisk! Hurra!



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0