kusiner på köksgolvet och annat viktigt.

2012-04-25 ♥ 20:23:09 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Idag jobbade min pappa sent, och han passade därför på att bjuda mig och min syster på lunch. Min lilla bebis somnade i hans famn, och han blev stolt och glad. Nog för att han har en väldig 50-årskris, men att det finns något positivt med att bli äldre börjar han inse. Han är alldeles vansinnigt förälskad i sina två barnbarn. Om någon har missat det så fick jag och min syster våra första barn med 16 dagar mellan dem.

Efter lunchen åkte pappa till jobbet, medan vi gick hem till vår mormor.

Vi drack kaffe.


Kusinerna låg på köksgolvet, som så många andra bebisar har gjort..


Mormor skrev in sina tre nya barnbarnsbarns födelsedagar i sin jättegamla bok, som hennes svärmor skrev i en gång...



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0