finaste Rörö

2011-09-27 ♥ 17:37:27 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Det är något magiskt med den platsen. Jag har mest varit där på sommaren och det är ju så vackert att man nästan dör. Jag älskar tanken på hur mina släktingar i så många generationer har bott där ute på paradisön. I somras mådde jag illa jämt (det har inte gått över än i vecka 18, men är bättre). Det var vidrigt. Men allt illamående försvann när jag var ute på ön, och kom tillbaka på tåget mot Stockholm. Bara en sån sak!

Där låg jag på den nybyggda badbryggan i vår hamn och njöt av solen.


Hoppade i havet då och då. Sambon med som synes.


Åt farfars fantastiska husmanskost. Här egenfiskad makrill.


och gick promenader i naturresarvatet.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0