något visset och något nytt

2011-03-25 ♥ 14:45:19 | Kategori >> Hus & hem | KOMMENTARER (0)

Tulpanerna som jag fick av min kära sambo börjat minst sagt tacka för sig. Han köpte dem när jag hade nackspärr och av någon anledning mådde fruktansvärt dåligt pga. det. Nu i efterhand kan vi ju konstatera att det var en begynnande förkylning som bidrog till det...

I köksfönstret står nu nyplanerade babypelargoner. Sticklingarna tog jag från min mormor för någon vecka sedan, men jag har inte haft någon jord förrän nu. Jag firade nämligen mitt tillfrisknande med att gå till centrum och handla just jord...

Nu känns det lite mysigare, lite vårigare och lite trevligare. Det hade dock varit ännu bättre om inte lägenheten var ohyggligt stökig....



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0