fredagsångest och lördagsångest

2011-03-12 ♥ 14:28:08 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Allt gick fel igårkväll. Jag hade köpt rostbiff som jag tänkte göra i ugnen. Min sambo kom hem vid 17 och då var vi så trötta att vi gick och la oss en stund. Sov till 20.00 och vaknade oerhört hungriga. Någon rostbiff i ugnen i en timme hade vi då rakt inte tid med så karln skivade upp den och stekte. Jag minns inte varför eller så, men det hela slutade med att jag fick ett hysteriskt sammanbrott. PMS+trötthet+hunger är en ytterst dålig kombination. Tur att jag har världens bästa man, allt blev bra tillslut och vi tittade på På Spåret på svtplay och drack rödvin vid 22 istället. Slutet gott allting gott.

Idag skulle jag ha skrivit klart två uppsatser. Så har det inte blivit. Jag mådde fruktansvärt dåligt i morse, troligtvis för jag inte hade ätit ordentligt igår. Vaknade med migrän och illamående, och har bara gått mellan frukostbordet och sängen hela morgonen. Fått i mig en tugga, varit tvungen att lägga mig osv osv. Tillslut lyckades jag pallra mig till vårt nyöppnade Café här i Tullinge, där min kusin jobbar, och min lillebror råkade sitta och fika. Det var trevligt och nu mår jag bra igen. Men någon uppsats hinner jag inte skriva minsann, snart är det dags för att åka till stan och träffa min gamla gymnasieklass....



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0