en stressande kvinna som skapar nya problem

2011-03-01 ♥ 12:42:48 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag sitter i skolan, efter en värdelös föreläsning. Planen är att börja på en av uppsatserna som ska in snart. Masterkurserna är i full gång, och det är intressant egentligen. Men jag är allmänt less på skolan och vill bara jobba nu.

Snart ska jag iväg på en arbetsintervju. Igen. (Jag har jobb men inget fast). Det är ett jobb som ligger långt bort i ingenstans, där jag kommer behöva skaffa bil för att ta mig (eller åka kommunalt i 3 tim tur/retur per dag)och där jag kommer ha massa massa ansvar. Om jag får det. Men det kommer jag ju inte. Och då kommer jag bli besviken, trots att jag egentligen inte orkar med ett sånt jobb just nu.

Uhuuu. I-landsproblem.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0