detaljer i hemmet

2011-03-03 ♥ 13:29:30 | Kategori >> Hus & hem | KOMMENTARER (0)

Jag tycker om vår lägenhet. Den är lagom. Alldeles perfekt för två personer, men kaaanske till gränsen till för liten. Jag hade önskat att vi hade ett arbetsrum, någonstans där den fula skrivaren och laptoparna kan få stå utan att det gör något. Och så hade det varit underbart med en tvättstuga i hemmet så man slipper boka tid och hålla på! Men men, man kan inte få allt. Jag gillar lägenheten, som sagt. Här bor vi. Mysigt värre.

Helheten är alldeles utmärkt, med bra förvaringsutrymmen (men jag lyckas lägga saker överallt ändå) och fina färger, golv och utmärkt kök.

Men allra bäst tycker jag om detaljerna. Här är några:

En kula som hänger i taket i vardagsrummet, med ett stort värmeljus inuti.


En dalahäst! Jag fick den av mina bröder i julklapp, och älskar den.


Ett vapen som min sambo har ärvt.


Ett annat inlägg där detaljer hos oss syns kan du läsa här.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0