nervöst

2011-06-16 ♥ 11:10:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Snart ska jag träffa alla på mitt nya jobb. Jag ska vara med på ett APT. Presentera mig och så. Så nervöst. Tänk om de hatar mig? Tänk om jag gör bort mig? Tänk om jag får panikångest och börjar gråta? Tänk om jag känner att jag ångrar mig, att jag inte vill jobba där?

Jag vet inte om jag har tagit mig vatten över huvudet
. Jag är 23 pyttesmå år, har aldrig haft ett riktigt heltidsjobb (eftersom jag började plugga direkt) och är alldeles nyexad. I augusti blir jag chef. Inte någon låtsaschef, där titeln mest är till för att man ska få lite yrkesstolthet på sitt vanliga skitjobb (som när jag jobbade på McDonalds) utan på riktigt.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0