miniweekend

2011-06-05 ♥ 10:39:49 | Kategori >> Festligheter | KOMMENTARER (1)

Vi varierar oss inte så mycket. I fredags åkte vi för att bo på hotell en natt. Tredje gången på samma hotell i Nacka, (där vi förlovade oss förra gången). Det är en väldigt mysig sak att göra! Känns nästan som en liten semester trots att vi inte ens åker till en annan stad.

Vi började med eftermiddagsfika i solen.

Jag råkade matcha hotellet, det var nästan lite löjligt.

 

Efter att ha sovit en stund på hotellrummet (jag var egentligen väldigt förkyld) så promenerade vi till Restaurang J. Vi inledde med bubbel förstås!

Vi tog varsin förrätt, men delade på båda... Toast skagen...

 

...och friterad glaskrabba.

 

Vi åt hängmörad biff till varmrätt.

 

Min sambo var så fin att jag nästan dog.

 

Chokladtryffel till efterrätt. Det är nästan alltid det bästa dessertalternativet. Man orkar sällan något stort, och ja, inget är godare än choklad.

 

När vi promenerade tillbaka till hotellet började solen gå ner.

 

Vi hoppade kaffet på restaurangen och köpte varsin kopp på hotellet istället. Sedan drack vi det framför brasan och löste korsord. Mycket mysigt!

 




Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

åh vad coolt att det var i samma veva!

tråkigt med mf bara, men det är bara att försöka igen, som ni kanske gör? har hört att det ska gå snabbt att bli gravid efter ett mf.

2011-06-06 @ 20:12:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0