min examen

2011-06-04 ♥ 16:50:13 | Kategori >> Festligheter | KOMMENTARER (0)

Jag vaknade upp dunderförkyld. Gjorde mitt bästa för att se anständig ut ändå (hade tur i oturen för jag var ännu sjukare dagarna efter...).

Efter ceremonin med trumpetfanfar och alladeles för långa tal så minglade vi utanför skolan och tog en massa kort på varandra.


Sen promenerade vi till systerobror där festen hölls.


Där fick vi mousserande vin i foajen innan middagen. Vi pratade, tog kort och hade det trevligt. Dog nästan lite av hunger dock, få hade ätit lunch och middagen blev inte förrän vid 20... Det började sakta sjunka in att det var sista gången som vi sågs allihop! Visst säger man att man ska ses, men det blir sällan riktigt så... i vilket fall så är det sällan som alla sluter upp!


Jag fick de finaste tjejerna till bordet! Cajsa och Maja. Tänk att vi inte ens kände varandra för 3,5 år sen!


Middagen var god. Vinet var gott. Sällskapet var fantastiskt!

Sedan dansade vi hela natten lång och kramades långa kramar när vi skulle gå. Det känns fantastiskt att vara färdig med utbildningen, men vemodigt att sluta gå i världens bästa klass!



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0