examensfester och sådant

2011-01-16 ♥ 22:29:14 | Kategori >> Festligheter | KOMMENTARER (0)

Gårdagen blev mycket trevlig. Först umgänge med bästa kusinerna, innan vi åkte till Medicinska föreningen.

Det var precis så som det borde, uppklädda och lite chockade nyexade personer, blaskig cider, grattiskramar, facerapes och framförallt en hel del skratt. Vi var hemma vid 4 och stupade i säng efter knäckemacksnattmat.

Idag har min sambo jobbat, stackarn. Han kom direkt till festen från jobbet, och fick åka direkt efter att han vaknade vid 12 i "morse". Jag har ätit sushi, packat ihop en låda med saker som fortfarande står hos mina föräldrar och slöat framför tv'n. En mysig söndag!

nu äter jag chevrésnittar. Passar på när sambon jobbar, som avskyr chevré...




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0