Dagens outfit

2011-01-11 ♥ 17:49:31 | Kategori >> på kroppen | KOMMENTARER (1)

Förra vintern var jag i Thailand med Maja och ett gäng till. Bland annat Majas mamma som var min "sambo" under resan. Vi köpte varsitt par gräsliga batikbyxor (Jag och Ann alltså, Maja vägrade och mobbade oss lite).

De har jag på mig typ jämt. De är väldigt sköna. Och fula. Jag kommer ibland på mig själv med att gå till affären och inse att jag har dem på mig. Hoppas de blir moderna snart, då kan jag låtsas att jag är stilmedveten, och att det är därför som jag har sjukt fula byxor på mig.


Lägg speciellt märke till modebloggspose-försöken. Mycket vackert.

Jag kanske ska starta en modeblogg istället? Jag menar, jag har inte sett en enda hittills med såna här vackra byxor.



Kommentarer
Postat av: maja

ameh ellinor!!! inte de där jävla backerna!

2011-01-14 @ 19:57:32
URL: http://majahelin.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0