rosa blommor och migrän

2011-02-19 ♥ 14:06:03 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Idag blommar dessa rosa blommor för fullt i fönstret, med en iskall vinter utanför. Jag har fått migrän. Som ett brev på posten efter en stressig vecka. I torsdags sa jag glatt till min sambo att jag ju inte har haft huvudvärk på jättelänge! Men så har jag heller inte haft så mycket att göra.

 

Det känns allmänt pissigt att jag inte fungerar som en vanlig människa. Att jobba 8-17 mån-fre resulterar i fysiska besvär. Åh, vad jag avskyr det.

 

Att känna sig trött och utmattad går ju att ignorera, men när ett migränanfall kommer så är det bara att kapitulera. Så himlans trist. Hur gör man för att fungera normalt?




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0