plugg och ingefärste

2011-02-07 ♥ 17:10:29 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

Jag försöker plugga. Det går segt. Ska sammanfatta ett kapitel i boken ovan, det är inte svårt. Jag har redan läst det, markerat med överstrykningspenna och har allt klart i huvudet. Jag som annars brukar ha lätt att formulera mig får inget gjort alls.

Jag försöker göra det mysigt. Kokar ingefärste på vår alldeles nya spis (kom idag). Min karl har varit i skolan hela dagen, jag har degat framför tv'n eller i soffan. Så dumt! När han kommer hem ikväll så kommer liksom jag behöva plugga, fast att jag har haft hela dagen på mig.

Dricker mitt te ur mina fina koppar som jag fick i julklapp. Har två såna här och två med annat mönster men samma modell.



Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Ja se här har du ju en likadan mugg som i min blogg! :) Vad spännande med det nya jobbet. Vad är det för ett jobb? Tycker också att det är värt att vänta på att baka egna semlor. De är ju så mycket godare än de som man köper!

2011-02-11 @ 22:20:53
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0