nervositet och förväntan

2011-02-03 ♥ 11:24:48 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (2)

Idag ska jag på min allra första riktiga arbetsintervju till ett riktigt jobb. Som jag såååå gärna vill ha! Åh!

Dock är det inte så stor chans, känns det som.

- Man ska vara utbildad socionom. Jag är nästan färdig (4 mån kvar).
- Det är heltid, jag kommer inte kunna jobba heltid förrän om 4 mån (Men det skrev jag förstås i brevet!).
- Jag har ingen erfarenhet.
- Det är en fast tjänst, nästan alla får vik direkt efter utbildningen.

Men ändå. De vet ju allt det där, men kallade mig till intervju ändå. Så HELT kört kan det väl inte vara?

Håll tummarna!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till!!!! Jag tror det kommer gå jätte bra :-)

2011-02-03 @ 14:11:58
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Lindipindi

Heja heja!

2011-02-03 @ 21:48:16

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0