romantik

2010-09-13 ♥ 18:03:36 | Kategori >> Festligheter | KOMMENTARER (1)

Jag har varit på bröllop på Gotland i helgen.

Det kan ha varit det finaste jag varit med om.

Första kusinen i släkten som gifte sig.

 

Jag har väldigt många kusiner. Och vi tycker väldigt mycket om varandra. Och umgås väldigt mycket med varandra. Somliga har tillochmed kallat det patologiskt.

 

(Vårt mål är, som brudens bror även klargjorde under sitt tal, att vi alla ska flytta till radhusområdet där våra föräldrar är uppväxta, för att sedan helt bygga en mur runt. Extra bra är det ju om man gifter sig med någon som redan känner släkten. Till exempel någon i brudens brors umgängeskrets, vilket ju var precis vad hon gjorde. Jag är tillsammans med en annan av det killgänget. En bra bit på vägen alltså!)

 





Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt fint foto! :)

2010-09-15 @ 17:59:31
URL: http://fattybom.se

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0