paus.

2010-09-06 ♥ 16:02:38 | Kategori >> Hus & hem | KOMMENTARER (1)

Jag har paus i mitt skrivande. Passar på att städa köket (ack så välbehövligt!).

I ett hörn i köket står pallen som egentligen är till för att jag ska nå högt upp i skafferiet. Men fram tills att våra hyllor för fina saker skruvas upp så får de stå där. Fina burkar och husguden Leila i fokus är ju viktigare än att nå mjölet, som ju ändå är bannlyst nu.

 

I en kruka har en lite oregano börjat växa. Den såddes i våras, så den tar sannerligen tid på sig.

 

Att fylla på kaffeburken! Åh, den lukten!

 

 




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det så skönt att se att jag har så kloka läsare som du!

2010-09-06 @ 20:22:51
URL: http://pyttis.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0