sminkdiciplin

2010-10-14 ♥ 17:26:49 | Kategori >> på kroppen | KOMMENTARER (2)

 

Jag blir lite irriterad på folk som sminkar sig varje dag. Som inte kan tänka sig att gå till konsum utan mascara. Hur kan man värdesätta sitt utseende så mycket? Har de inga andra kvaliteér? Hur kan det vara så viktigt vad andra tycker om ens utseende att man måste sminka sig för sin egen skull?

 

Eller så är det bara så att jag egentligen är lite avundsjuk. Eftersom jag vet att jag aldrig kommer bli en sådan. Jag är helt enkelt för lat. Vem orkar sminka sig varje dag liksom?




Kommentarer
Postat av: Selin

Jag var så en gång i tiden. Sen skaffade jag mig ett självförtroende och växte upp. I dagens läge så sminkar jag mig bara inför fest.

2010-10-15 @ 19:16:05
Postat av: ellinor

selin: Hurra!

2010-10-15 @ 19:56:50
URL: http://ellieotts.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0