sen natt och tidig morgon

2010-10-24 ♥ 10:04:39 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

 

Igår var jag vaken till kanske 2.30. Det var inte alls meningen. Jag kunde inte somna, så då låg jag och läste tills min sambo kom hem vid 1, och sen babblade vi i 1,5 timme. Så går det när man inte har setts på hela dagen.

 

Jag fick kämpa för att komma ur sängen i morse, klockan 9. Fast jag borde gått upp 8. Jag har så väldigt svårt att somna på kvällarna, och eftersom jag börjar tidigt imorgon så måste jag vara dödstrött ikväll så jag får lite sömn innan seminariet. Som jag för övrigt inte har förberett mig för ordentligt.

 

Så nu är jag glad att kaffe finns! På bilden nedan är det min sambos hand. Så ni inte tror att jag har fått grova manshänder.

 

Min sambo är för övrigt helt fantastisk. Han jobbade i fredags, kom hem vid 1. Somnade vid 2, vaknade 5 timmar senare och pallrade sig till provlokalen för att skriva högskoleprovet, skrev det med fantastiskt bra resultat (8 fel) och gick sedan till jobbet och jobbade 12 timmar. Sen kom han som sagt hem och pratade med mig halva natten. Nu sover han. Sen ska han till jobbet igen. Och imorgon också. Så nu tycker jag att han förtjänar att sova lite...




Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0