samtalsmetodik och god ost.

2010-10-28 ♥ 08:41:19 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (2)

Vi skriver ju c-uppsats den här terminen. Metodtentan som var galet galet galet svår får vi tillbaka idag eller kanske imorgon. Panik!


Men idag ska vi ha samtalsmetodik. Vi läser en liten kurs som heter professionsspecifika färdigheter, som håller i från termin 1 tills vi går ut. 1 p/termin. Den känns ofta onödig, och lyckas alltid vara när man känner sig som mest stressad över skolan. Förra gången pratade vi och filmade varandra. Idag ska vi titta på det och analysera. Jag känner inte alls för det, faktiskt!


Men jag har fått hem god ost från buzzador. Två parmesanostar, och balsamico. Alltid något!



Kommentarer
Postat av: Zara

Jag läser PF nu, och blir tokig på att jag inte lär mig nåt alls på lektionerna. Har visserligen bara haft 2 tillfällen, men hittills tycker jag mest vi pratat strunt. Blir det någonsin intressant?

2010-10-28 @ 09:16:21
Postat av: Amanda

Orättvist jag kom inte med på den kampanjen :'(

2010-10-28 @ 11:53:05
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0