mitt fina armband

2010-10-12 ♥ 21:20:17 | Kategori >> på kroppen | KOMMENTARER (1)

Jag har en del smycken, men jag använder inte det särskilt ofta. Jag har ett halsband som nog är min allra käraste ägodel, men den historien tar jag någon annan gång.

 

Jag har ett Thomas Sabo armband som jag älskar! Jag fick själva kedjan och en berlock, ett E, av min syster i födelsedagspresent. Sedan har jag fått en berlock av min kusin och inte mindre än tre av min älskade man.

 

 

 

O:et och hjärtat fick jag apropå ingenting av honom. Eiffeltornet fick jag i Paris! Jag blev så väldigt glad, och det är ett fint minne av vår första kärlekssemester!

 

prenumerera på min blogg med bloglovin




Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Sött med Eiffeltornet! Thomas Sabo är så himla fint :)



Svar: Tyckte/trodde jag med, men föreläsaren fokuserade på experiment som är vanliga idag (även om han även berättade om historiska hemska grejer) där deltagarna t.ex. får se en reklamfilm och fylla i på papper vad de tyckte (så att reklambyrån + företaget vet om det är värt att visa den på TV. Billigare att undersöka saken än att slänga pengarna i sjön).

2010-10-13 @ 17:00:42
URL: http://sandraajax.se

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0