höstigt

2010-10-24 ♥ 14:05:22 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

Det är skrämmande på nåt vis, det här med att första snön kom. Att det snart är november. Att dagarna går fortare än jag hinner med. Och att det innebär att c-uppsatsen borde vara i full gång. Snart är det deadline.

Idag ska jag plugga en massa. Jag lär sitta uppe hela natten. Som tur är så skriver jag tillsammans med en annan, vilket gör att jag faktiskt anstränger mig. Att göra mig själv besviken är något jag är van vid, men jag har ingen lust att förstöra för någon annan.

Men först ska jag till en kusin. Vi ska planera vår kommande maskerad....



Kommentarer
Postat av: Tildaf

Jag är faktiskt likadan... tyvärr kan vi inte skriva med andra så jag har gjort mig själv besviken ett bra tag nu men försöker ta mig i kragen. Fy fan. Jag borde ha valt en utbildning där man inte jobbar så mycket själv!

2010-10-26 @ 09:30:24
URL: http://tildaf.wordpress.com

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0