försovning, regn och sånt

2010-10-19 ♥ 19:30:32 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

Jag vaknade 9.20 i morse. Med hjärtat i halsgropen. Jag började nämligen 9.00. Och hade redovisning/seminarium tillsammans med min c-uppsatskamrat. Paniken. Jag kastade mig på tåget med gårdagens smink och tom mage. Hann till 11, förbannade att jag bor så långt bort från skolan men hann redovisa i vilket fall. Fick stanna till 16 istället för 12 för att lyssna på andras seminarieredovisningar.

Puh. Det var en jobbig morgon.

Såhär såg jag ut igår. Av någon anledning såg jag inte lika prydlig ut i morse, trots att det var precis samma smink.

 

Jag köpt en höstkappa på vägen hem.



Kommentarer
Postat av: Tant Sara

Åh, var har du köpt den??

2010-10-20 @ 09:32:52
URL: http://dorotean.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0