det går fort och effektivt om man är manisk

2010-11-25 ♥ 22:36:13 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag har velat sortera klädkammaren som vi har i hallen sen i våras. Den är jättestor och jättebra, men har varit totalt omöjlig att ens komma in i. Jag har inväntat ett ryck - men det har inte infunnit sig, förrän nu. Så klockan 22.00 en torsdagskväll så börjar jag att riva ut allt ur klädkammaren. Inte en enda sak har jag slängt, och ändå så finns det fullt med plats nu. Underligt.

Utrivna saker i hallen...



Nu har jag plats för att kunna slänga in väskan och mina vinterstövlar i klädkammaren så fort jag kommer innanför dörren. Innan var det saker staplade från golv till tak.

Det är egentligen mycket kvar att göra. Med lite trådbackar och annat så kommer det bli kanonbra, just nu är det inga förvaringslösningar, bara utrymmen att lägga saker på hög på. Det blir ett senare projekt.



Kommentarer
Postat av: Lit de Parade

Ja, ibland får man lust på dem konstigaste tidpunkterna:-)



M @ Lit de Parade

2010-11-26 @ 00:12:03
URL: http://www.litdeparade.se

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0