allt har en naturlig förklaring

2010-11-01 ♥ 17:54:47 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

Jag är väldigt paranoid av mig. Kan få någon form av förföljelsemani och vara övertygad om att någon försöker bryta sig in i lägenheten. Så tänker säkert de flesta då och då.

Idag trodde jag det. Jag tyckte det lät som att någon skulle bryta sig in på riktigt. Jag går och tittar i kikhålet, och där ser jag två unga killar (typiskt inbrottstjuvar! Alla vet att killar är onda). Försöker intala mig själv att de säkert bara står där av någon naturlig anledning. De kanske väntar på någon (men varför står de vid vår dörr?!). Men så händer det. De håller på med min dörr. På riktigt. Det skramlar, och jag tittar genom kikhålet och där står tjuv/mördarna och håller på med verktyg i dörren. Jag får typ panik. Det är på riktigt! Den här gången händer det faktiskt! Jag öppnar dörren snabbt. Tänker att de kanske blir rädda och springer, för kommer de in så dödar de mig säkert om de blir rädda. Jag vill inte dö. Så jag öppnar dörren och de säger "oj"... förvånade över att en kvinna i batikbyxor och bästa prickiga bh-toppen slänger upp dörren i ansiktet på dem. Sedan säger de att de är färdiga nu, de har bytt namnskylten på vår dörr...



Kommentarer
Postat av: Kristina

Hu, vilken obehaglig upplevelse! Tur att det inte var på riktigt.

2010-11-01 @ 20:53:26
Postat av: MammaMorran

Haha, förstår dock att det var obehagligt! Men om det verkligen hade varit en mördare utanför så hade jag nog inte vågat öppna dörren ;)

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-01 @ 21:44:36
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Josephine

Ja, den är jättefin!

2010-11-01 @ 23:43:16
URL: http://josilicious.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0