somrigt

2010-07-03 ♥ 16:45:22 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag älskar sommaren så mycket att jag nästan dör. Jag får liksom lite panik över att den kommer försvinna. Att det kommer blåsa höstvindar igen. Min sommar hittills har varit fantastisk, om än stressig för jag hann ju aldrig andas ordentligt mellan plugget och sommarjobbet.

Min midsommar började med att jag och min kärlek försov oss och missade dansen runt stången. Men det blev bra ändå. Han band en krans till mig. Det var så fint på nåt vis för jag har alltid velat ha en krans i håret på midsommar, men inte fått det. Dumt av mig att inte berätta denna önskan för någon när jag var liten, då hade väl någon gett mig en?

 

Han fick låna kransen lite.

 

Snaps och potatissallad måste man ju ha på midsommar. Och utan snapsvisor blir det ju faktiskt ingen sommar alls. Nå skruva fiolen är bäst. Tänk att den skrevs för så otroligt länge sedan, men fortfarande sjungs! Bellman visste vad han gjorde tror jag.

Förutom midsommarfirande och jobb har jag också hunnit med följade denna sommar:

 

En del picknickar med min kärlek

 

Coctailparty!

 

Balkongodling. Här ser ni min gurka.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0