mest jobb och lite annat

2010-07-18 ♥ 21:40:11 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

Jag jobbar mest hela tiden, känns det som. Skönt att det inte är lika varmt. Men någon åska har jag inte fått uppleva, trots ihärdiga rykten om att just det vädret skulle drabba oss och därmed skona oss från kvavheten...

De få stunderna jag får över mellan att ta igen förlorad sömn och att jobba så...

läser jag lite.

Men kan ju konstatera att deckare inte är min grej.

Och lagar godaste och enklaste tomatsoppan

Som jag förstås råkar översalta så den bara blir halvgod.



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hrm, nu kommer "tant" med råd och dåd, men jag har faktiskt ett tips (som funkar!) om du råkar översalta maten, låt en bit rå potatis koka med en stund så suger den upp mycket av saltet.

2010-07-22 @ 17:19:05
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0