jag har återuppstått

2010-12-14 ♥ 14:41:05 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag vet inte vad det var som drabbade oss, någon fruktansvärt elak vinterkräksjuka som gick över fort eller kanske matförgiftning?

Vi har i vilket fall legat fullkomligt däckade sedan i söndags. Har bara sovit och spytt. Det kändes som att vakna upp från de döda i förmiddags när vi faktiskt klarade av att titta på nyheterna. Nu är jag väl egentligen frisk, men har inte ätit någonting alls. Karln lagar mat, men jag är inte sugen...antar att jag borde äta ändå..

Detta var ingenting jag hade planerat för. Jag hade verkligen inte tid. Måste måste måste skriva på c-uppsatsen imorgon!



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0