desperation

2010-12-12 ♥ 22:06:57 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

När man är desperat så tar man till medel som man egentligen inte tror på. För att det inte finns något annat att göra. Som när man är fruktansvärt förkyld - plötsligt känns vitlök, kanjang och annat som en mirakelmedicin. Nej, troligtvis botar inte vitlök förkylningar, det är ett virus liksom. Men det kan inte skada.

Nu ligger min sambo nerbäddad i magsjuka. Jag får panik - det bubblar i min mage. Jag vet inte om det är psykiskt eller inte. Hoppas hoppas hoppas att det är inbillning, men det känns ju som att det finns en överhängnade risk för att jag också ska drabbas. Jag kan inte låta bli att pussa honom, han ligger ju där så ynklig och söt. Efteråt tvättar jag munnen med tvål. Det hjälper säkert....inte. Framförallt inte eftersom jag med största sannolikhet har blivit smittad redan.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0