levande död

2010-08-01 ♥ 18:38:18 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

Puh. Jag har inte varit ledig två dagar i rad på evigheter känns det som, fast det var förra helgen? Denna vecka var jag i vilket fall ledig måndag och torsdag.

Och de senaste tre dagarna har jag knappt vetat vad jag har hetat. Har inte förstått varför jag behövde gå hem från jobbet i vilket fall. Jag har ju ändå mer eller mindre bott där. Jag har jobbat 11,5 timmar sen 12,5 timmar sen 8 timmar. Ja, utan raster förstås för det har vi inte på mitt jobb. När jag kom hem så mer eller mindre föll jag ihop i sängen och sov i 1,5 timme.

Jag tänker mig att mitt jobb inte är så ansträngande, visst det är jobbiga saker som händer ibland, men det är ofta rätt lugnt och behagligt. Men när jag kommer hem så inser jag att det faktiskt tar på krafterna ändå.

Nu har jag precis fått i mig mat

Dags att packa!





Kommentarer
Postat av: abby

vad jobbar du med?

2010-08-03 @ 11:41:33

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0