att hämta in middagsmaten

2010-08-19 ♥ 12:21:58 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Makrill äts det ofta här ute på ön där jag befinner mig för tillfället. Jag och min kille följde med pappa och farfar igår. Två amatörer (vi) en halvamatör (pappa) och ett proffs (farfar). Det regnade ohyggligt mycket. Men vad gör väl det?

För att få tag på den får man förstås ta båten ut till havs.

 

Kläderna är som synes ohyggligt snygga.

 

Man dörjar.

 

Utsikten är helt okej.

 

Sen åkte vi hemåt igen.

 

Fångsten var god. 31 stycken blev det.




Kommentarer
Postat av: Sverregunhild

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-02-01 @ 10:15:50
URL: http://sverregunhild.blog13.com

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0