vår i luften och fredagsmys.

2012-04-28 ♥ 11:14:14 | Kategori >> Mat & bak & sånt | KOMMENTARER (2)

Solen sken och den kraftiga vinden var ljummen. Så jag tog den där lilla människan som plötsligt dominerar hela mitt liv i vagnen och promenerade i vårvädret till Flemingsberg. Handlade massor av goda saker, så kan det gå när man handlar hungrig!

Lagom till att jag var färdig i affären så slutade min sambo för dagen, och eftersom han för tillfället håller till på Huddinge sjukhus så träffades vi och åkte hem tillsammans. Sedan var det helg!

Efter att ha grillat hemma hos mina föräldrar så gick vi hem och tittade på En spricka i kristallen (ville se den efter att ha sett "min sanning" med PG Gyllenhammar) samtidigt som vi åt allt det goda jag hade inhandlat... Det var ostbricka...

 

 

nötter, och choklad. Och så kaffe till. Kanske hade vissa påstått att några glas rödvin hade passat bra till, men med en 6-veckorsbebis så känns ju inte det så aktuellt.




Kommentarer
Postat av: Tess

Å jag promenerar gärna någon dag!

Och vad söt er lilla är!

2012-04-29 @ 21:39:26
URL: http://www.egowar.se
Postat av: spiderchick

Fast hur kan du skriva att jag spär på idealet när jag skriver att jag känner mig vacker precis så som jag ser ut? Har du sett ngr celluliter i modemagasinen de senaste tio åren? Det ÄR ju inte okej att se ut som jag gör om man får tro media och modeindustrin.



Men jag menar på att JO det är helt okej. Jag är stolt TROTS att jag inte ser ut som idealet och TROTS att jag varje dag matas med bilder på människor som ser ut som allt annat än vad jag själv gör. Det krävs en god självkänsla att gå emot ideal och tycka om sig själv ändå. Att känna att man duger i alla situationer.



Hade jublat över att få se min kroppstyp i ett modemagasin någon gång, men det har ännu inte hänt.



Jag kan förstå din tanke men jag tycker att det är orättvist att skriva att jag spär på ett ideal.

Svar: Jag tänker att man inte behöver tjata om att celluliter är FEL enligt idealet.
Ellieott

2012-04-30 @ 16:00:24
URL: http://spiderchick.nu

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0