på't igen med samma gamla personer

2011-01-15 ♥ 17:33:54 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Igår drack jag ju vin med bästa kusinerna (okej en var inte vår kusin) och ikväll är det ju festligheter igen. Med ungefär samma gäng, det är bara några som har tillkommit!

Mitt problem är alltid att få bukt med det minst sagt bångstyriga håret. Jag får börja med att ha i en massa fett så det inte är tre meter i diameter.

 

Det fick bli en fläta som blev en knut. Då håller det sig nog på plats. Problemet är dock att jag då inte kan ha mössa. Jag kommer dö.

 

Nu ska jag till mamma o pappa för att äta middag och sen bär det vidare...!




Kommentarer
Postat av: Gudrun

Jag börjar bli ganska trött på kylan, kan ju bara ha håret flätat annars är det ivägen för mössan...



Kul att du snart är klar! Själv tog jag min examen i arkeologi i somras. Jag hade inte klarat 5 år i rad, blir alldeles för skoltrött!

2011-01-15 @ 21:42:49
URL: http://rudgungudrun.blogspot.com/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0