med en enkel tulipan

2011-01-19 ♥ 10:15:56 | Kategori >> Hus & hem | KOMMENTARER (2)

Igår slog jag till på årets första tulpaner. Jag vägrar vintern nu. Det är vår! Minusgraderna som fullkomligt attackerade mig när jag gick en promenad i morse hävdar dock något annat.

Jag känner mig sjukt duktig som har gått upp tidigt tre dagar i rad. Framförallt för att jag kom upp 7 i morse, trots att jag är ledig! Det känns fantastiskt att klockan är 10 och jag redan har hunnit titta på Go'morron Sverige med en kaffekopp, ätit frukost, gått en promenad, plockat med disken och sköljt alla mina glas som ska in i vitrinen.



Kommentarer
Postat av: Gudrun

Här har det varit plusgrader (men kallt i luften ändå) i flera dagar nu. Det smälter överallt, men jag är rädd att det snart kommer en köldknäpp igen. Man vill ju så gärna ha vår nu! Men visst är det skönt när man har hunnit så mycket vid 10?!

2011-01-19 @ 13:05:30
URL: http://rudgungudrun.blogspot.com/
Postat av: kajsa

åh, vad härligt med massa tulpaner!

2011-01-22 @ 11:47:51
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0