lördag morgon

2011-01-22 ♥ 09:17:25 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

På tal om rutiner så måste väl den härligaste rutinen vara lördagsmorgonen. Att gå upp tidigt för att vara helg men ändå få sova ut. Jag klev upp strax innan nio, pussade på min sömniga man och satte sedan på en kanna kaffe och satte mig till rätta i soffan framför nyhetsmorgon. Härligt.

Ute är det lite gnistrande, och solen lyser men står lågt. Väderleksrapporten lovade sol och -1 idag, vilket ju är ett fantastiskt vinterväder. Vi får se vad vi gör idag. Om vi tar en promenad här i närheten, eller om vi åker till lida som vi ju brukar göra.



Kommentarer
Postat av: Svorskan

Jag gillar rutiner och särskilt "idagharjagledigt"-rutiner. :D

2011-01-22 @ 14:23:50
URL: http://svorskan.se

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0