tänd hellre ett ljus än klaga på mörkret

2010-11-20 ♥ 18:42:10 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (1)

Min mat härom dagen. Kalkong, brie och massa ägg. Och så majonäs till.

 

Jag sov 4 timmar inatt. Dog nästan av trötthet i morse när jag gick till jobbet. Var helt slut när jag kom hem till en mer eller mindre sanitär olägenhet. Kände att jag höll på att få panik av tröttheten och stökigheten. Så jag städade, och städade och städade. Vågade inte sätta mig ner för då hade jag inte orkat resa mig igen. I två timmar städade och skurade jag, men ändå hann jag bara hälften av rummen. Och vi bor i en tvåa (men det blir ju 4,5 rum att städa, badrum, vardagsrum, sovrum och kök...och hall). Köket är skinande rent och vardagsrummet likaså. Det känns härligt.

 

På måndag ska vi göra något mysigt.




Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

ser gott ut =)

2010-11-22 @ 13:39:55
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0