könsroller

2010-12-01 ♥ 09:30:41 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Det här med att tjejer tar lång tid på sig när de gör sig i ordning stämmer inte på mig. Jag är galet snabb. Min bästa vän ringde en gång och då hade jag kommit ur duschen. Hon stod på busshållplatsen och bussen skulle gå 5 minuter senare. Jag tvekade inte en sekund på att hinna. Bara att klä på sig kläder och gå ju! Jag sminkar mig gärna, men skulle aldrig prioritera det framför att hinna med en buss eller få dricka kaffe med min man en längre stund på morgonen.

Jag är alltid klar före min karl. Men det kan förstås bero lite på att han alltid börjar göra sig i ordning när jag redan är klar...



Kommentarer
Postat av: maja

vi ska också börja med resultatet, har lite svårt med teorin... men det löser sig nog :) skönt att det snart är sista terminen!!!

2010-12-01 @ 10:33:07
URL: http://majahelin.blogg.se/

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0