sånt man behöver

2010-08-31 ♥ 10:36:09 | Kategori >> på kroppen | KOMMENTARER (1)

Igår hade jag 5 timmars håltimmar. Det är ju sjukt.

Då kom min fina kille och mötte mig i stan, där vi gick runt och handlade nödvändigheter.

Block måste man ju ha i skolan. Strumpbyxor och nagellack inför det stundande bröllopet.

Och en bh i rätt storlek!

 

Jag har länge letat efter min mascara. Men det har inte varit lätt att hitta rätt.

Maja övertygade mig att prova den ovan. Och tänk, det är den första

som jag köper en ny av när den gamla tog slut!




Kommentarer
Postat av: Ann

Beställ mascaran på Eleven nästa gång, dom har alltid bra pris och snabb leverans

2010-08-31 @ 23:48:41

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0