underbara vinter

2013-02-03 ♥ 12:53:10 | Kategori >> Familjeliv | KOMMENTARER (1)

Jag hatar egentligen vintern. Men såna här dagar är fantastiska, så är det bara.
 
Gnistrande frost i solskenet, lagom kallt. Vi åkte till Lida och gick en promenad i morse. Vi hade ställt klockan och var där tidigt. För annars får man inte plats, sist fick vi vända tillsammans med hur många bilar som helst! Men nu var vi där 10, och fick parkering. Tur var det, för när vi åkte därifrån var det så mycket bilar att vi inte hade fått plats!
 
Ungen i en ärvd mössa. Jag avskyr Hello Kitty, men hennes andra mössa åker ner över ögonen så hon inte ser något. Jag får väl prioritera att ungen ser något framför min egen fåfänga, det är ju inte direkt så att hon bryr sig.
 
 
En alldeles perfekt söndagsaktivitet!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

så fina bilder :)

2013-02-15 @ 00:17:33
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0