att få ha kvar sina traditioner.

2012-09-12 ♥ 18:54:16 | Kategori >> Arbetsliv | KOMMENTARER (1)

 
Givetvis ska man få ha kvar sina traditioner om man bor på ett äldreboende. Denna vecka hade vi en mycket populär aktivitet, men som även de som avstod fick ta den av i form av att känna stanken... Det var nämligen surströmmingsskiva.
 
Jag tänkte smaka. Jag hade verkligen tänkt det. Jag är inte kräsmagad. Jag vill testa allt. Men efter att ha hjälpt till med att rensa några av de stinkande kräken så kände jag att det inte gick. Det skulle ju liksom förstöra stämningen om jag kräktes mitt i allting....



Kommentarer
Postat av: Lina

hoho vart har du tagit vägen :)

2012-10-28 @ 15:27:03

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0