Våren väcker allt till liv - allting börjar om på nytt

2012-03-21 ♥ 15:43:15 | Kategori >> Vardag | KOMMENTARER (0)

Nu skiner solen ute. Den värmer och lovar bättring. Knoppar spricker upp ur marken. Livet rinner tillbaka. Våren segrar över vintern.

Och jag har precis fött ett helt nytt barn som ska få dela den här världen med oss. Hon kom till oss den 12 mars.

Om jag bara blir av med den här livmoderinflammationen som jag lyckades dra på mig (fick plocka ut moderkakan på operation för den satt fast, och det ökar risken) så ska jag promenera i vårsolen med min Idun i vagnen. Det känns avlägset just nu dock. Behandlingen hjälper inte, jag blir bara sjukare.

Men jag ska inte klaga. Förr i tiden dog man av detta, i barnsängsfeber som man sa.



Kommentarer

Lämna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0